Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb predstavoval v sledovanom období 5,6 eura, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry dosiahol 12,4 eura.
K 30. júnu vzrástol medziročne počet aktívnych zákazníkov o 7,4 percenta na takmer 1,838 milióna. Čistý nárast zákazníckej bázy od začiatku roka 2016 predstavoval takmer 29-tisíc SIM kariet. Za týmto nárastom stálo podľa O2 Slovakia najmä 15,5-percentné medziročné posilnenie zákazníkov fakturovaných služieb na 1,021 milióna, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb predstavoval v uvedenom období 817-tisíc.
Koncom minulého roka pokrývala spoločnosť O2 vlastnou 2G sieťou 96,1 percenta populácie a vlastnou 3G sieťou takmer 70 percent populácie. Aktuálne pokrýva O2 vlastnou 4G sieťou 25 percent obyvateľstva. Firma O2 bude aj v tomto roku pokračovať v ďalšom pokrývaní Slovenska 4G sieťou až na 60 percent populácie a taktiež posilňovať 3G sieť.
O2 pôsobí na Slovensku prostredníctvom slovenskej dcéry materskej O2 Czech Republic od roku 2006, kedy naň vstúpila ako súčasť španielskej skupiny Telefónica. Svoju komerčnú prevádzku začala 2. februára 2007 a poskytovala služby pod značkou O2. Skupina Telefónica sa koncom roka 2013 dohodla na predaji Telefónica Czech Republic vrátane slovenskej dcéry skupine PPF za 2,467 miliardy eur. Česká i slovenská firma sa premenovali na O2. Telekomunikačný operátor O2 bude pôsobiť pod touto značkou v ČR aj na Slovensku až do roku 2022.