Okrem toho má lowcost aj súhlas na zimnú sezónu so sedemnástimi chartermi do francúzskeho Chambéry, ktorý je leteckou bránou do dôležitého francúzskeho alpského lyžiarskeho regiónu. V pôvodnej žiadosti Pobedy bolo ešte niekoľko ďalších zahraničných destinácií.
Spoločnosť má nateraz dvanásť lietadiel Boeing 737-800 pre 189 cestujúcich a Aeroflot dcére na ďalší rozvoj prevedie trinásť nových lietadiel, ktoré už mal objednané.
Predseda predstavenstva a generálny riaditeľ letiska M. R. Štefánika Ivan Trhlík pre TREND.sk povedal, že otvorenie letov očakáva v decembri. Pretože ide o dopravcu z krajiny, ktorá nie je členom Európskej únie, podľa dvojstrannej medzivládnej leteckej dohody medzi Slovenskom a Ruskom musí so zriadením linky oficiálne súhlasiť ešte slovenské Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja. To nemá dôvod povoľovací proces predlžovať.
Pobeda s lietaním rátala už od 25. októbra, keď vstupuje do platnosti zimný letový poriadok. Zabránila v tom však byrokracia a liknavosť ruských úradov, ktoré si dali na čas so schválením potrebnej výnimky z predpisov. Podľa nich do zahraničia môže lietať iba tá ruská spoločnosť, ktorá je na trhu aspoň dva roky a Pobeda nemá ani rok.
Ruským touroperátorom Pobeda už dávnejšie oznámila, že spiatočné letenky začne predávať od 150 eur, čo je výrazne menej než stoja letenky Aeroflotu a Austrianu medzi Moskvou a Viedňou. Predajcovia leteniek usudzujú, že tak ako v minulosti lietať bude oveľa viac ruských občanov než Slovákov.
Server Slovakaviation.sk vidí šancu novej linky v tom, že ju budú využívať aj ruskí cestujúci do Viedne, kam čoskoro prestane lietať krachujúce ruské Transaero. Pobeda verí, že získa aj časť ruských cestujúcich na lacnejšie letenky do Bratislavy. Neoficiálne informácie hovoria, že na bratislavské letisko sa má k letom Pobedy zriadiť aj autobusové spojenie z a do Viedne.