K naplneniu tohto cieľa značke pomôže aj vyše dvojmiliónová investícia od investorov z Crowdberry. V poradí už druhé investičné kolo bolo na česko-slovenskej investičnej platforme uzavreté v rekordnom čase. Investori reagovali nielen na potenciál trhu, na ktorom značka pôsobí, ale najmä na dosiahnuté výsledky.
Uplynulý rok značka Isadore Apparel ukončila s tržbami, ktoré atakovali štyri milióny eur a s medziročným rastom na úrovni 36 percent. Počet nových zákazníkov navýšila o tretinu a získala aj prestížne ocenenie Euro Effie Awards za reklamu počas Tour de France.
Rast domácej firmy
Prvotná investícia, ktorú spoločnosti Isadore Apparel poskytli súkromní investori v marci 2020, jej pomohla realizovať predajnú a marketingovú stratégiu prevažne v DACH regióne. Naštartovala rast nových zákazníkov a umožnila značku úspešne etablovať na medzinárodných trhoch už na začiatku pandémie. Odvtedy spoločnosť zdvojnásobila tržby, má registrovaných zákazníkov z 80 krajín sveta a značka má zastúpenie na piatich kontinentoch.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?