Reťazec Billa avizoval, že bude odmeňovať tých zákazníkov, ktorí budú nakupovať slovenské výrobky. Pripraví tiež špeciálny vernostný program, komunikáciu v predajniach a v letákoch.

Zároveň si dali podľa generálneho riaditeľa Dariusza Batora záväzok, že navýšia podiel predaja slovenských výrobkov o desať percent. Urobiť tak chcú „výchovou“ zákazníka.

Záujem rastie

Ide o konzistentný, komplexný a dlhodobý program podpory slovenských výrobkov, tvrdí D. Bator, „ktorý sme pripravili po vzájomnej komunikácii s našimi dodávateľmi ale i zákazníkmi. Nadväzujeme na dôveru spotrebiteľov v slovenské potraviny a chceme podporiť nielen kvalitu a domácich dodávateľov, ale aj tradície, zvyky a kultúru nakupovania.“

„Slováci chcú nakupovať slovenské potraviny, čo nám dokazuje aj séria reprezentatívnych prieskumov, preto právom možno označiť túto novú etapu v modernom maloobchode ako boom v záujme a preferencii slovenských potravín samotnými zákazníkmi,“ dodal.

Pozitívny rok

Podiel slovenských potravín na pultoch obchodov

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa