Spoločnosť uviedla, že v novembri predala vo svete 163 350 áut, v medziročnom porovnaní to predstavuje rast o 23,1 percenta. Najvýraznejšie vzrástol predaj v Európe, kde predala zhruba 58 300 vozidiel, čo oproti novembru minulého roka znamená rast o 33 percenta.

Za výrazným rastom v Európe je najmä situácia na tomto trhu spred roka. Vtedy predaj áut prudko klesol, keďže v septembri 2018 Európska únia zaviedla nové emisné testy WLTP a automobilky sa postupne museli prispôsobiť.

Predaj vozidiel Audi sa však zvýšil aj na ďalších trhoch. V Severnej Amerike vzrástol predaj medziročne o 17,3 percent a v Číne, ktorá je najväčším automobilovým trhom na svete, sa zvýšil o 16,8 percent. Obidva trhy tak výrazne prispeli k rekordným novembrovým hodnotám, dodala automobilka.

Od začiatku roka predala spoločnosť Audi takmer 1,7 milióna áut. V medziročnom porovnaní to znamená rast o 0,7 percent. V súvislosti s údajmi za 11 mesiacov tak Audi očakáva mierny rast predaja aj za celý rok 2019.