Topánky boli v skutočnosti z obchodu Payless ShoeSource, ktorý je známy ako lacný, ale nie veľmi módny a kvalitný. Firma chcela zmeniť túto stigmu. Spojila sa teda s marketingovou spoločnosťou DCX Growth Accelerator (DCX) a tá vymyslela husársky kúsok.
„Chceli sme urobiť niečo provokatívne. Chceli sme dostať Payless späť do kultúrneho diskurzu,“ vysvetľuje Doug Cameron, zakladateľ DCX. A tak stvorili fiktívnu značku Bruno Palessi.
Najprv vybrali pre fake párty na otvorenie nového luxusného butiku to správne miesto. Zvolili si bývalý obchod Giorgio Armani v Santa Monica Place, nákupnom stredisku, v ktorom nájdete aj zvučné mená ako Louis Vuitton, Michael Kors alebo Tiffany & Co.
Najali si interiérového dizajnéra, ktorý im pomohol navrhnúť prepychové priestory. Doniesli zlaté figuríny, prehliadkové mólo, červený koberec a ako čerešničku na torte veľkú bielu sochu anjela. Miláno ako vyšité.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?