Predplatiť TREND
Predplatiť TREND

Týždenník TREND - Archív

Archív čísel

Kam po peniaze na biznis nápad
Trend archív 7.9. 2011 14:01

Kam po peniaze na biznis nápad

Miliardové značky Google, Facebook, PayPal či Linkedin majú jedno spoločné: ide o startupy, teda firmy, ktoré mali na začiatku dobrý nápad, no málo zdrojov. A pri ich rozbehu stáli nadšenci, ktorí verili v neviditeľné a boli ochotní podporiť nápad peniazmi. Občas sa takíto ľudia označujú skratkou FFF, teda family, friends, fools. Najmä to posledné „F“, blázni, platí pre biznis anjelov – investorov, ktorí výmenou za podiel vo firme podporia biznis nápad v jeho prvopočiatkoch. Takíto ľudia žijú aj na Slovensku. A aj oni hľadajú ľudí, ktorých nápady raz zarobia rozprávkové peniaze.