Ročenka TREND TOP v reklame a médiách - tabuľky
(k 10. júnu 2011)
(k 10. júnu 2011)
Zadávatelia a kreatívci hľadajú spôsoby, ako doručiť reklamné posolstvo na webe po novom
Prechod na digitálne vysielanie vstupuje do poslednej fázy. DVB-T štátne sľuby nenaplnilo
Na jeseň sa darilo televízii Joj s vyfúknutou súťažou, na jar Markíze telenovelou a SuperStar
Otrasy zažívali najmä najmenej počúvané problémové rádiá. Z Hey! bude rocková stanica, osud Vivy je nejasný
Posledných dvanásť mesiacov sa nieslo najmä v znamení veľkých mediálnych zmien. Nová vládna garnitúra začala upratovať v médiách verejnej služby vytvorením jedného verejnoprávneho supermédia na čele s manažérkou Miloslavou Zemkovou. Vedenia najsledovanejšej TV Markíza sa taktiež ujala žena – dlhoročná marketingová riaditeľka Zuzana Ťapáková. Trojicu top médií uzatvára Rádio Expres so šéfkou Evou Babitzovou, ktoré tento rok muselo opätovne žiadať o licenciu. No extrémny prípad z Maďarska, keď spolitizovaná mediálna rada zrušila sestru Expresu, rádio Sláger, sa nezopakoval. Štandardizovali sa aj ďalšie podmienky na mediálnom trhu – súdy po vysokých pokutách pre printy pre zmenu vyniesli rozsudky v prospech slobody tlače. A rezort kultúry pod novým vedením predstavil oveľa miernejšiu verziu tlačového zákona.
Praktická príručka pre obchodné spoločnosti
Čo skrýva videokamera so vstavaným miniprojektorom Sony HDR-PJ10
Penfolds je najúspešnejšie vinárstvo piateho kontinentu
Jedlo ponúknuté ako abstraktný obraz na zjedenie
Zvládli more v skvelej nálade
Audi A6 3,0 TDI Quattro – k výkonnému motoru skvelý podvozok
Stredná Anatólia očarí krásnou krajinou a pamiatkami
Poľská kľúčová úroková sadzba je najvyššia od začiatku roku globálnej krízy
Zvoliť si PIN na karte umožňujú takmer všetky banky
Podľa šéfa asociácie správcov a AM Slovenskej sporiteľne Romana Vlčeka čakajú fondy lepšie časy už od januára
TREND hodnotil výsledky stratégií troch finančníkov
Investori získajú prehľadnejšie informácie, správcovia limity na poplatky
Úspory lákajú Slovenská sporiteľňa a VÚB podľa iných bankárov neférovo, len na celkový, nie ročný výnos
Printom sa ani vlani veľmi nedarilo. Novinky vznikali, no dlho nevydržali
Spontánna publicita v spravodajstve môže naznačiť silu značky
Záujemcami by mali byť GE aj Capital One
BKS Bank otvorila na Slovensku prvú pobočku
Inštitúcie sú viac ochotné priznávať kyber útoky, hoci ukradnutie dát o tisíckach účtov Citibank tajila mesiac
Výrobcovia TV už na tri rozmery plne nabehli, čaká sa na producentov obsahu
Brian Souter prirovnáva svoju autobusovú dopravu k leteckým lowcostom
Finančný manažér roka Miroslav Bielčik získal ocenenie aj za nie celkom všednú misiu
Za alternatívne metódy získavania plynu zaplatil koncern 1,7 miliardy dolárov
Dvaja manažéri boli zadržaní, na tretieho vydali zatykač
General Motors mlčal nad správami o predaji európskej značky, nakoniec ich označil za nepravdivé
Pôvodne kazašský ENRC by mohol stáť takmer 20 miliárd dolárov
Koncern prikúpil pílu a má záujem o ďalšie akvizície
Slovenský finančno-developerský tandem chce pri Kyjeve postaviť tri logistické parky
V marci sa začal prechod na digitálne vysielanie vypínaním analógovej techniky a v júni sa z veľkej časti už aj skončil. Ku koncu tohto mesiaca si signál DVB-T bude môcť podľa operátora Towercom naladiť až 99 percent populácie na Slovensku. Veľkú časť divákov to už nezaujíma. Kým sa prechod na digitálnu anténu odďaľoval a slovenské televízie sa snažili ubrániť fiktívnej konkurencii, ktorá by v DVB-T zrejme aj tak nikdy nevznikla, domácnosti objavili satelity. S vyššou jednorazovou investíciou alebo za nízke mesačné poplatky sa dajú sledovať desiatky programov. Sledovanosť domácich vysielateľov neohrozujú noví digitálni hráči, ale zahraničné programy na čoraz využívanejších neterestriálnych platformách.
Medzi krízou v 70. rokoch a tou súčasnou je viacero paralel
Fúzatý rušňovodič sa nakoniec objavil na obale produktov, no cieľ je iný. Nazbierať peniaze na kampaň a skúsiť voľby znovu
TikTok a ByteDance zatiaľ odmietajú o rozdelení vôbec rokovať
Výstavba rodinných domov v USA vzrástla na desaťmesačné maximum
Zelený nápoj sa stal fenoménom najmä na sociálnych sieťach. Jeho milovníci ho prezentujú ako zdravšiu alternatívu ku káve
Prekvapkávaná káva chráni pred srdcovocievnymi ochoreniami. Naopak, dve šálky espressa denne ich riziko zvyšujú